Poduszka PICCADILLY 40x40 cm  

Poduszka PICCADILLY 40x40 cm

Producent: Uniglob Sp.z.o.o

24,90 zł

Wysyłka
24h
W magazynie
2 szt.
Koszt dostawy
od 9,99 zł

Wyślij do znajomego

Poduszka PICCADILLY 40x40 cm

Poduszka PICCADILLY 40x40 cm

Odbiorca: :

* Pola wymagane

  lub  Anuluj

Szczegóły
Wymiary40 x 40 cm

dostawa domers




















Koszt dostawy

Dzięki współpracy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi, zamówienia złożone w dni robocze

są zazwyczaj wysyłane w ciągu 24h od momentu ich złożenie i zaksięgowania płatności.



dostawa domers



Ważne informacje

• O wysyłce towarów informujemy drogą mailową i poprzez SMS. Każdą przesyłkę można śledzić w systemie firmy kurierskiej.

• Przesyłka kurierska powinna zostać doręczona do Państwa do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.

• Kurier doręcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 w zależności od Państwa miejsca zamieszkania.

• W przypadku przesyłki poniżej 30 kg, kurier dostarczy ją do drzwi mieszkania. W przypadku przesyłek cięższych kurier dostarczy je do pierwszych drzwi

budynku mieszkalnego lub bramy posesji. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki, poproszony zazwyczaj pomaga.

• W przypadku wyboru opcji płatności „za pobraniem”, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.

• Zwracamy uwagę na obowiązek sprawdzenia towaru po odebraniu paczki od pracownika firmy kurierskiej.





Co należy zrobić w momencie dostawy towaru przez kuriera?

• Obowiązkiem klienta po odbiorze przesyłki od kuriera, jest rozpakowanie jej (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych itp.)

w celu sprawdzenia czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.)

• Należy sprawdzić stan taśmy z nadrukiem (plomby) a w przypadku jej zerwania lub uszkodzenia należy bezwzględnie spisać protokół

w momencie dostawy z pracownikiem firmy kurierskiej, należy także sprawdzić stan towaru wewnątrz przesyłki.

• Towar wysyłamy zawsze w oryginalnym opakowaniu oraz dodatkowo zabezpieczamy (np. drugi karton i przekładki zabezpieczające).

• W przypadku uszkodzenia towaru na zewnątrz jak i w środku w wyniku transportu, TOWARU NIE NALEŻY ODBIERAĆ, ORAZ SPISAĆ

PROTOKÓŁ SZKODY TRANSPORTOWEJ Z ZAZNACZENIEM USZKODZENIA OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO LUB WEWNĘTRZNEGO PRZESYŁKI.

Protokół szkody powinien spisać kurier i należy bezzwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu obsługę sklepu Domers.

• W przypadku uszkodzenia towaru na zewnątrz jak i w środku podczas transportu należy poinformować obsługę sklepu

• Pracownik firmy kurierskiej ma obowiązek posiadania specjalnego druku protokołu szkody transportowej.

• Należy zwrócić uwagę na wyraźny czytelny podpis kuriera oraz osoby odbierającej przesyłkę.

• Zwracamy uwagę na konieczność zaznaczenia na takim protokole wszystkich zgodnych ze stanem faktycznym aspektów :

– zabezpieczenie fabryczne towaru

– zaznaczenie umieszczenia na opakowaniu zewnętrznym naklejek ostrzegawczych

– przesyłka wymaga szczególnej troski transportowej (kieliszek), oraz wskazania pionowego transportu przesyłki

– w przypadku towarów posiadających elementy szklane lub porcelanowe.

– zaznaczenie ewentualnego uszkodzenia plomb (taśm)





WAŻNE

Odbiór przesyłki od pracownika firmy kurierskiej kończy proces realizacji zamówienia. Pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki

bez zastrzeżeń od pracownika firmy kurierskiej powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzeń transportowych.

Napisz opinię