Producent: Dallmayr
Caffe Crema Perfetto od firmy Dallmayr to propozcyja idąca zgodnie z duchem czasu, która została włączona w wachlarz kaw Dallmayr, niemieckiej marki z ponad 300-letnią tradycją zawsze stawiającej na wysoką jakość produktów.
Promo zestaw Dallmayr Caffe Crema Perfetto Kawa ziarnista 1000g
Caffe Crema Perfetto od firmy Dallmayr to propozcyja idąca zgodnie z duchem czasu, która została włączona w wachlarz kaw Dallmayr, niemieckiej marki z ponad 300-letnią tradycją zawsze stawiającej na wysoką jakość produktów.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Dallmayr Caffe Crema Perfetto to doskonała mieszanka ziaren: delikatnej Arabiki i ostrzejszej Robusty co nadaje jej idealnego smaku. Kawa charakteryzuje się zrównoważonym smakiem, za sprawą unikalnej kompozycji naturalnych aromatów i delikatnej pianki. Zachwyci smakoszy głębokim, łagodnym smakiem i aromatem. To perfekcyjna propozycja, zachwyci koneserów, którzy cenią zbalansowany smak i niebywały aromat.
Parametry kawy:
Dzięki współpracy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi, zamówienia złożone w dni robocze
są zazwyczaj wysyłane w ciągu 24h od momentu ich złożenie i zaksięgowania płatności.
• O wysyłce towarów informujemy drogą mailową i poprzez SMS. Każdą przesyłkę można śledzić w systemie firmy kurierskiej.
• Przesyłka kurierska powinna zostać doręczona do Państwa do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.
• Kurier doręcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 w zależności od Państwa miejsca zamieszkania.
• W przypadku przesyłki poniżej 30 kg, kurier dostarczy ją do drzwi mieszkania. W przypadku przesyłek cięższych kurier dostarczy je do pierwszych drzwi
budynku mieszkalnego lub bramy posesji. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki, poproszony zazwyczaj pomaga.
• W przypadku wyboru opcji płatności „za pobraniem”, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.
• Zwracamy uwagę na obowiązek sprawdzenia towaru po odebraniu paczki od pracownika firmy kurierskiej.
• Obowiązkiem klienta po odbiorze przesyłki od kuriera, jest rozpakowanie jej (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych itp.)
w celu sprawdzenia czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.)
• Należy sprawdzić stan taśmy z nadrukiem (plomby) a w przypadku jej zerwania lub uszkodzenia należy bezwzględnie spisać protokół
w momencie dostawy z pracownikiem firmy kurierskiej, należy także sprawdzić stan towaru wewnątrz przesyłki.
• Towar wysyłamy zawsze w oryginalnym opakowaniu oraz dodatkowo zabezpieczamy (np. drugi karton i przekładki zabezpieczające).
• W przypadku uszkodzenia towaru na zewnątrz jak i w środku w wyniku transportu, TOWARU NIE NALEŻY ODBIERAĆ, ORAZ SPISAĆ
PROTOKÓŁ SZKODY TRANSPORTOWEJ Z ZAZNACZENIEM USZKODZENIA OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO LUB WEWNĘTRZNEGO PRZESYŁKI.
Protokół szkody powinien spisać kurier i należy bezzwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu obsługę sklepu Domers.
• W przypadku uszkodzenia towaru na zewnątrz jak i w środku podczas transportu należy poinformować obsługę sklepu
• Pracownik firmy kurierskiej ma obowiązek posiadania specjalnego druku protokołu szkody transportowej.
• Należy zwrócić uwagę na wyraźny czytelny podpis kuriera oraz osoby odbierającej przesyłkę.
• Zwracamy uwagę na konieczność zaznaczenia na takim protokole wszystkich zgodnych ze stanem faktycznym aspektów :
– zabezpieczenie fabryczne towaru
– zaznaczenie umieszczenia na opakowaniu zewnętrznym naklejek ostrzegawczych
– przesyłka wymaga szczególnej troski transportowej (kieliszek), oraz wskazania pionowego transportu przesyłki
– w przypadku towarów posiadających elementy szklane lub porcelanowe.
– zaznaczenie ewentualnego uszkodzenia plomb (taśm)
Odbiór przesyłki od pracownika firmy kurierskiej kończy proces realizacji zamówienia. Pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki
bez zastrzeżeń od pracownika firmy kurierskiej powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzeń transportowych.